۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۶

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی خبر داد؛

کشف ۴۶۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

کشف ۴۶۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

بیرجند- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی از کشف ۴۱ کیلوگرم حشیش خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد حسن اکبری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای مواصلاتی استان دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی بیان داشت: مأموران هنگام کنترل محورهای اصلی در شهرستان درمیان به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک شده که با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: راننده خودرو به محض مشاهده پلیس از محل متواری شد که مأموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات و شگردهای پلیسی خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۴۱ کیلوگرم حشیش که به صورت بسیار ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی شهرستان بیرجند هم ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشنده در این شهرستان کشف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون، ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف که متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اکبری همچنین از کشف ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در قاین خبر داد و افزود: مأموران انتظامی شهرستان قائنات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه سواری پراید و ۲ دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

اکبری افزود: مأموران در این خصوص۳ دستگاه خودرو توقیف و ۳ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه معرفی شدند.

کد خبر 6232797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha